Kolekcji towarzyszy sesja zdjęciowa specjalnie zrealizowana w Kopenhadze. W obiektywie Mateusza Grzelaka stanęła Sabine Glud, duńska modelka o naturalnej, dziewczęcej, ale jednak "charakternej" urodzie.

Bohaterka tej kampanii nosi się sportowo, ale na bluzę zakłada szary garnitur w kratę, żeby wybrnąć modowo z eleganckich i biurowych sytuacji.  

Na bestsellery nominujemy klasyczny beżowy trencz – nie tylko idealnie skrojony, lecz także wodoodporny, jasną kurtkę zapinaną na guziki, różowy, miękki pulower z czerwonym wykończeniem u góry, i kamizelkę z głębokim dekoltem w kształcie litery V uszytą w 100% z wełny merino (zestawioną przez stylistkę kampanii Alicję Werniewicz z falbanami i bufkami koszuli). 

Pozostałe nowości marki będą doskonałym dopełnieniem każdej garderoby kapsułowej. Do upolowania między innymi udekorowana drobnymi marszczeniami biała koszula jakby wyjęta z szafy współczesnej kowbojki, uroczy ażurowy kardigan w kolorze lodów śmietankowych, idealnie nonszalancki komplet dresowy z uciętymi w połowie uda szortami i wzorzysta spódnica midi z asymetrycznym rozcięciem. Jest lekko, świeżo i dziewczyńsko, ale bez zbędnego lukru, czyli tak, jak wiosną lubimy najbardziej.