Zacznijmy tę historię od początku: Reebok Classic Club C Vintage to klasyczny model sneakersów z lat 80, który początkowo mocno osadzony w przestrzeni sportowej, przeszedł długą drogę, aż stał się gwiazdą streetwearu. I to unisex! Demokratyczny i uniwersalny charakter pozwolił Club C wyjść poza podziały wiekowe, płciowe, subkultury i klasy społeczne.

Dlatego współczesna wersja kultowych butów Reebok zasługiwała na promocję w wielkim stylu. Głównym punktem kampanii "Nails" stał się krótki film z udziałem Cardi B., ekipy stałych bywalców salonów kosmetycznych oraz surrealistyczna rola, którą świetnie odegrały sneakersy Reebok Club C. Spot rozpoczyna się typową wizytą w salonie kosmetycznym, której niespodziewany zwrot akcji ożywia oryginalne paznokcie Cardi w szalony i nieoczekiwany sposób...

Reebok x Cardi B w klipie "Nails" / mat. prasowe

Tak właśnie marka Reebok powiedziała światu: "Hej, to nasza ambasadorka, taka jak my". Prawdziwa, szalona, nieprzewidywalna i sama kreująca trendy. Cardi, wierna swoim korzeniom, stała się kultową raperką, zdobyła nagrodę Grammy, a z techniki zdobienia paznokci zrobiła rodzaj sztuki, zyskując miano ikony popkulturowego manicure. Takiego, który stał się równoprawnym elementem streetwearowej mody.

Reebok zaprosił nas do wyzwania "Sport The Unexpected" - wprawdzie odpuściliśmy sobie malowanie i przedłużanie paznokci, ale znaleźliśmy wśród naszych przyjaciół tych, którzy w social mediach mają śmiałość i zajawkę Cardi B.

Mateusz Holak (który jest ambasadorem marki Reebok) i Ola Domańska teoretycznie są z różnych bajek, ale funkcjonują w tym samym instagramowym świecie, przyciągając do siebie jak magnes tysiące obserwatorów. Artystyczne dusze, szalone umysły, luz i talent - w zasadzie tylko (i aż) to ich łączy. Zrobiliśmy więc im dzień w stylu unisex. Weszli po prostu w nieswoje buty. I były to oczywiście Reeboki Club C. Zobaczcie: