Po latach kontrowersji Victoria's Secret stawia na strategię, która zupełnie odmienia markę. W 2019 roku VS podpisało umowę z transgenderową modelką, Valentiną Sampaio, później w kampaniach pojawiła się pierwsza modelka plus-size Victoria's Secret, Ali Tate-Cutler. Kolejne sesje zdjęciowe i reklamy w duchu body posivite, którymi bieliźniane imperium częstowało nas w ostatnich miesiącach, zwiastowało realne i stałe zmiany. Teraz czas na kolejne - dziś na Instagramie marki pojawiło się takie oświadczenie: "Z dumą ogłaszamy ekscytującą nową platformę partnerską, #TheVSCollective, zaprojektowaną w celu kształtowania przyszłości Victoria's Secret. Ci niezwykli partnerzy, z ich wyjątkowym pochodzeniem, zainteresowaniami i pasjami, będą współpracować z nami, aby tworzyć rewolucyjne kolekcje produktów, fascynujące i inspirujące treści, nowe wewnętrzne programy dla współpracowników i mobilizować wsparcie dla spraw ważnych dla kobiet"

W praktyce oznacza to, że Aniołki Victoria's Secret, które były synonimem zmysłowści marki, zastąpią idee, których "naprawdę chcą kobiety". To ogromna zmiana i przedefiniowanie na nowo narracji bieliźnianego giganta.

Uosobieniem nowego kierunku jest siedem kobiet, które charakteryzują ich działanie i osiągnięcia. To gwiazda piłki nożnej i działaczka na rzecz równości płci - Megan Rapinoe, chińsko-amerykańska narciarka i (już niedługo) olimpijka - Eileen Gu, birasowa modelka i adwokatka inkluzywności - Paloma Elsesser, a także inwestorka technologiczna i indyjska aktorka - Priyanka Chopra Jonas, czarnoskóra modelka - Adut Akech Bior, założycielka GirlGaze i twórczyni The Conversation - Amanda de Cadenet oraz brazylijska modelka - Valentina Sampaio. Nowe bohaterki Victoria's Secret maja pomóc w określeniu nowoczesnego podejścia do "seksowności". Będą one należeć do grupy VS Collective, w ramach której mają doradzać marce, ale też występować w jej kampaniach i promować na swoich Instagramach.

Polska top modelka została twarzą limitowanej kolekcji Victoria's Secret! Zakochacie się w bieliźnie pokrytej każdym możliwym rodzajem kwiatów>>

"Musieliśmy przestać być o tym, czego chcą mężczyźni i być o tym, czego chcą kobiety" podkreśla Martin Waters, były szef międzynarodowego biznesu Victoria's Secret, który w lutym został mianowany dyrektorem generalnym marki.