Takiej warszawsko-łódzkiej przyjaźni w polskiej modzie jeszcze nie było (do tej pory ewentualnie dyskutowaliśmy, w którym z tych miast powinien odbywać się polski tydzień mody). Tymczasem NENUKKO i Pan tu nie stał, dwie marki odzieżowe, które od lat mają swoich lojalnych fanów, łączą siły w wyjątkowej linii pod bezpretensjonalną nazwą "ZWYKŁE" (ale nie zwyczajne). To miłe spolszczenie tak popularnych ostatnio "basiców". Co powstanie z pożenienia dwóch kompletnie różnych estetyk?

Pan tu nie stał i NENUKKO stworzyły wspólnie linię 9 nowych produktów, które składają się na mini-kolekcję o bezpretensjonalnej nazwie „ZWYKŁE” (spolszczona wersja pojęcia „BASIC"). Zadaniem projektantek NENUKKO było wykreowanie oszczędnych, pozbawionych nadruków form, które sprawdzą się jako dopełnienie charakterystycznego hasłowego asortymentu Pan tu nie stał. Ubrania stworzono z myślą o tych, którzy ceniąc sobie graficzny koncept oczekują również pomysłowych fasonów „na co dzień". Koszulki, spodnie i bluzy w monochromatycznej gamie czerni, grafitów i szarości to temat, z którym NENUKKO wyjątkowo dobrze sobie radzi konsekwentnie unikając wtórnych rozwiązań. Wspólna kolekcja ma własną dedykowaną identyfikację wizualną w postaci specjalnych metek, wszywek i ażurowych aplikacji na bazie alfabetu Morse'a. Kolorystyka oraz koncepcja kolekcji inspirowana jest szarością Bałtyku. Szeroka skala rozmiarowa, umiarkowany nakład i wysoka jakość - to ma charakteryzować linię "ZWYKŁE" - czytamy w informacji prasowej.

Impreza inaugurująca komercyjną premierę kolekcji odbędzie się 8 października w warszawskim butiku Pan tu nie stał przy ul. Koszykowej 34/50 tuż obok Placu Konstytucji. Tego dnia goście będą mogli liczyć na 10% zniżkę na asortyment z linii „ZWYKŁE”.