Polski brand Nenukko właśnie podzielił się swoją najnowszą kampanią na wiosnę-lato 2018. Twarzą kolekcji Liberté została wokalistka, kompozytorka, twórczyni tekstów oraz artystka, a prywatnie - muza i przyjaciółka marki. Natalia Przybysz, bo o niej właśnie mowa, od lat wybiera projekty z metką Nenukko - zarówno na co dzień, jak i na scenę czy do teledysków. W najnowszej sesji wizerunkowej stanęła przed obiektywem Grzegorza Adamskiego. Fotografowi poprzez subtelne czarno-białe portrety udało się uchwycić młodzieńczą urodę 35-letniej artystki. 

Sesja do kolekcji Liberté poza wyrazem wieloletniej sympatii między projektantką Nenukko a wokalistką ma jednak jeszcze inne, szczególne znaczenie. Linia prezentowana przez Natalię na najnowszych zdjęciach jest ostatnią, która powstanie w dotychczasowy (komercyjny) sposób. To zapowiedź wielkich zmian. Polska marka porzuca sezonowy rytm wydawania kolekcji, modyfikuje formułę działania i ogranicza nakłady - odchodzi od sposobu produkcji, do którego przyzwyczaił nas rynek. „Moda to komentarz do rzeczywistości, ale sam komentarz to czasem za mało. Praca w warunkach komercyjnych zmusza do kompromisów, w naturalny sposób ogranicza też ekspresję i wolność twórczą. Jest to uwarunkowane procesami produkcyjnymi i wyzwaniami rynkowymi. Mam poczucie, że w tej przestrzeni marka w ciagu 10 lat istnienia osiągnęła swoje cele. Czas na coś więcej” - przyznała projektantka Nenukko.

Wśród propozycji z najnowszej kolekcji polskiego brandu znajdziecie dojrzałe i przemyślane fasony - kurtki, płaszcze, sukienki, spódnice oraz koszule o zaskakujących konstrukcjach, które od zawsze były symbolami marki. Modele od połowy marca do sierpnia będą stopniowo pojawiać się w warszawskim butiku oraz w ofercie internetowego sklepu Nenukko. A jak zapowiada sama właścicielka firmy -„Sztuka, wzornictwo, edukacja i aktywizm społeczny to kierunki, w którym będziemy podążać. Wkrótce spotkamy się w innych okolicznościach”.