HowToDressLike.net to serwis, który zajmuje się "rozkładaniem na części pierwsze" stylizacji gwiazd i celebrytów. Na co dzień znajdziecie na nim zdjęcia z dokładnym opisem ubrań i dodatków, które noszą znane osoby. Tym razem HowToDressLike.net postanowiło pokusić się także o analizę wyszukiwań w internecie. Serwis z pomocą narzędzia Keyword Explorer Tool sprawdził dane z ponad 170 krajów z całego świata, m.in. z Polski. W badaniach brano pod uwagę marki modowe - zarówno te popularne, jak i luksusowe. 

Najpopularniejsze marki beauty w internecie w 2019 roku >>

Wyniki? Jak się okazuje w sieci najczęściej szukamy informacji o takich brandach jak: ASOS, H&M, Forever, Nike i Adidas. W przypadku domów mody - bez zaskoczenia najpopularniejsze jest Gucci (w 110 krajach), a poza tym: Tommy Hilfiger (w 25 krajach), Louis Vuitton (w 15 krajach) i Balenciaga (w 14 krajach).

Jeśli chodzi o Polskę - w naszym kraju najchętniej w wyszukiwarkę wpisujemy hasła: H&M i Tommy Hilfiger. Zdziwieni? 

Dokładne wyniki badań HowToDressLike.net znajdziecie na mapach w naszej galerii.