Co miesiąc do sprzedaży trafiają kolejne produkty kosmetyczne mające nas zachwycić. Oferta jest tak duża, że półki w znanych drogeriach i perfumeriach uginają się już od ilości oferowanych kosmetyków. Jednak tylko część z nich podbija serca klientek i staje się ogólnoświatowym bestsellerem. Ulubione kosmetyki do makijażu nie tylko muszą wyglądać, liczy się przede wszystkim ich działanie oraz cena. Co zachwyciło użytkowniczki instagrama w 2018 roku? Profil Trendmood (ma ponad 1,2 mln obserwatorów!) poprosił swoich fanów o wypełnienie ankiety. Wyniki tego badania właśnie zostały ujawnione, co więcej, kilka z wymienionych propozycji można kupić również w Polsce. Co trafiło na listę?

Najpopularniejsze kosmetyki do makijażu na instagramie w 2018 roku:

Najpopularniejszy podkład: Too Faced, Born This Way, 169 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Too Faced Cosmetics (@toofaced) Lis 21, 2018 o 4:02 PST

Fluid zdobył aż 69% głosów pobijając słynny Double Wear od Estee Lauder. Opracowany na bazie wody kokosowej, "podkład o naturalnym efekcie krycia, kamufluje niedoskonałości, dodaje skórze naturalnego blasku" - obiecuje producent.

Najpopularniejszy korektor: Tarte, Shape Tape Concealer, 121 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Tarte Cosmetics (@tartecosmetics) Gru 14, 2018 o 5:33 PST

W tym przypadku wynik był oczywisty. Kosmetyk od marki Tarte zdobył aż 78% głosów. Wow!

Najpopularniejszy produkt do ust: Fenty Beauty, Gloss Bomb, 75 zł

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty) Gru 8, 2018 o 12:00 PST

To również nasz ulubiony błyszczyk do ust. Nawilża, podkreśla naturalny kolor ust, optycznie je powiększa i do tego pięknie pachnie. Przez pierwsze kilka miesięcy dostępny był jedynie w wersji "Fenty Glow". Co ciekawe, kolory zostały tak zaprojektowane, żeby pasowały do każdego typu urody czy karnacji. 

Dostępny w trzech odcieniach.

Czytaj też: Najlepsze błyszczyki - sprawdźcie 5 naszych ulubionych >>

Najpopularniejsza paleta cieni do powiek: James Charles, Morphe Artistry Palette, 39£

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez James Charles (@jamescharles) Lis 2, 2018 o 4:12 PDT

To ogólnoświatowy bestseller, który testowała już m.in. red Lipstick Monster. W palecie znajdziemy aż 39 mocno napigmentowanych odcieni! Produkt sygnowany przez Jamesa Charlesa okazał się lepszy od Desi x Katy Friendcation Palette.

Najpopularniejszy produkt do pielęgnacji: Tatcha, The Water Cream, 68$

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez TATCHA Beauty (@tatcha) Cze 12, 2018 o 5:46 PDT

Lekki, nawilżający krem, który zapobiega starzeniu się skóry zawierający japońskie składniki odżywcze. To również jedna z ulubionych marek Meghan Markle. Księżna Sussex używa Rice Enzyme Powder.