Słyszałyście już o stylu gorpcore?

Powrót do natury w ostatnim czasie i nieunikniona katastrofa klimatyczna, sprawiły, że ubrania trekkingowe powoli wkradły się do naszych szaf. Projektanci marki H&M w kolekcji jesiennej postawili na praktyczny styl athleisure, łącząc go z najnowszymi trendami z zakresu technologii i zrównoważonej mody. Większość ubrań zostały stworzone z pochodzącej z recyklingu tkaniny ECOVERO.
mat. prasowe H&M

Czego możecie się spodziewać?

Pikowanych kamizelek w kolorze kawy z mlekiem, wykonanych w 100% z poliestru z recyklingu, wodoodpornych anoraków z poliamidu z odzysku, jaskrawych bluz, praktycznych dzianinowych sukienek, wysokiej jakości kombinezonów, okryć ponczo w sportowej wersji. Przy ich tworzeniu projektanci postawili na fukcjonalność. Wszystkie elementy zakładamy warstwowo. Dzięki kolorystyce utrzymanej w odcieniach ziemi, ubrania możecie nosić na wiele sposobów. Białe kozaki stylizowane na kalosze, intensywne zielone czapki z daszkiem, pikowane torby- nie zabraknie najmodniejszych dodatków.

mat. prasowe H&M

Akcesoria dla psów

W kolekcji znajdą się też modne akcesoria dla Waszych pupili. Urocze pikowane kurtki są dostępne aż w dwóch wersjach kolorystycznych - bieli i khaki. Natomiast sweterkowe okrycie skradnie serca nawet najbardziej sceptycznych osób.

Kampania: powrót do natury

mat. prasowe H&M

Twarzami najnowszej kampanii zostały aktorki Precious Mustapha (znana z serialu ,,Przeznaczenie: Saga Winx”) i Lily Newmark  (pojawiła się m.in. w ,,Sex Education”). Po obejrzeniu klimatycznych zdjęć w otoczeniu dzikiej przyrody, mamy ochotę natychmiast przenieść się na pole namiotowe.

 

Kolekcja jest dostępna online na hm.com od 16 września, a w sklepach stacjonarnych od 21 września.