Massimo Dutti, najbardziej ekskluzywna spośród marek z rodziny Inditex, w nadchodzącym sezonie nie zaskakuje. Konsekwentnie lansuje elegancki i nieśmiertelny styl, w którym świetnie odnajdą się zarówno młode, jak i bardziej dojrzałe kobiety.

Nie bez powodu jesienno-zimowa kampania Massimo Dutti nosi tytuł "NY Collection". Sesję zrealizowana na tle drapaczy chmur, co podkreśla wielkomiejski charakter projektów. Do sesji zaangażowano najbardziej znanego (i najlepiej zarabiającego) brytyjskiego modela, Davida Gandy oraz Amerykankę, Carolyn Murphy.

Kolekcja jesień-zima 2013 to ukłon w kierunku klasycznej estetyki. Doskonale skrojone garnitury, czarne ołówkowe spódnice i trapezowe płaszcze to podstawa ponadczasowej i szykownej garderoby. Poza "pewniakami", w najnowszej kolekcji hiszpańskiej sieciówki znajdziemy także ciepłe swetry, seksowny kombinezon oraz bardziej zbuntowane akcenty - ramoneskę i skórzane spodnie rurki. Rockowe trendy nie omijają nawet najbardziej konserwatywnych marek.

 

ZOBACZ najnowszą kolekcję Massimo Dutti jesień-zima 2013 >>