To o nich piszą redaktorki mody, im poświęcają miejsce na swoim Instagramie współczesne it-girls, stylistki nie wyobrażają sobie bez nich sesji zdjęciowych, ale przede wszystkim - ustawiają się po nie stacjonarne oraz internetowe kolekcji klientów i klientek. Obiekty modowych westchnień, sezonowe must-have'y, wzorce pożądania. Słowem: pierwsze miejsca zakupowych raportów, które co kwartał opracowuje serwis Lyst. Co tym razem znalazło się w zaszczytnej pierwszej dziesiątce? Najnowsza branżowa publikacja, która co kilka miesięcy podsumowuje, jakie naprawdę są "hity hitów", już jest dostępna i nie pozostawia złudzeń w temacie tego, co rzeczywiście podoba się tłumom. 

Hiszpańska sieciówka zamyka sklepy w Polsce. To już kolejna marka odzieżowa po Orsay i Uterqüe>>

Na zestawienie "Fashion’s Hottest Brands and Products Q2 2022" czekałyśmy z zapartym tchem. To właśnie w nim ceniony serwis branżowy analizuje statystyki wyszukiwań oraz zakupów w sektorze fashion i przedstawia swoje badania w formie przystępnego raportu, który daje podgląd na to, jakie rzeczywiście marki i produkty są w danym momencie najmodniejsze.

Ujawniony przez Lyst ranking 10 najbardziej pożądanych ubrań, butów, torebek i dodatków ostatnich miesięcy składa się z krótkiego tekstu oraz przejrzystej infografiki wyjaśniającej, które marki w ostatnim kwartale pięły się w górę.

To autorka zmysłowych sukienek Natalie Portman i stylowych swetrów Hailey Bieber. Tak wygląda Magda Butrym>>

Wyniki są o tyle wiarygodne, że z Lyst korzysta co roku ponad 150 milionów użytkowników, którzy odkrywają, wyszukują i kupują produkty z bardzo szerokiego asortymentu, bo ponad 17 tysięcy marek i sklepów oraz 8 milionów projektów. Formuła słynnego Lyst Index jest więc prosta: to nic innego, jak zbadanie zachowań konsumentów, między innymi takich, jak współczynniki konwersji czy transakcje. Poza tym analitycy platformy biorą pod uwagę dane wyszukiwania Google, a także wzmianki w mediach społecznościowych i statystyki zaangażowania na całym świecie w okresie trzech miesięcy. "Grupujemy też kolory oraz style i bierzemy pod uwagę globalne zapotrzebowanie na liczbę dostępnych produktów" dodają analitycy Lyst.

Przejdźmy więc do konkretów, czyli jak w tym sezonie rysują się modowe hity? Poniżej pełna lista wyróżnionych przez serwis produktów. Niektóre z nich to te same, które były pożądane i w poprzednich rankingach, inne - zupełne nowości w tym miejscu.

1. Czarna torebka Diesel 1D

2. Różowe sneakersy Adidas x Gucci Gazelle

3. Sukienka naked (dosłownie z nadrukiem nagiego ciała) - Jean Paul Gaultier x Lotta Volkowa

4. Mała motocyklowa torebka Balenciaga Le Cagole

5. Kremowe bojówki Jaded London Tech

6. Czarne okulary przeciwsłoneczne Prada Symbole

7. Kolorowy szydełkowy bucket hat Miu Miu

8. Torebka-koszyk Loewe Anagram

9. Jednoczęściowy czarny kostium kąpielowy ze złotym napisem Fendace

10. Klapki na platformie Gucci Original GG

Stylizacje Jennifer Lopez z Paryża podbijają internet. Oto 7 olśniewających looków gwiazdy, które z łatwością skopiujecie 1:1>>

Poza listą najbardziej pożądanych produktów modowych dla kobiet, Lyst uwzględnił też kategorię "hottest men's products". Znalazły się w niej sneakersy Adidas Originals x Wales Bonner Samba, wsuwane zamszowe klapki Birkenstock Boston, szara bluza z kapturem Yeezy Gap engineered by Balenciaga Dove, loafersy Gucci 1953 Horsebit, dżinsowe spodenki Levi's 469, szorty cargo Sone Island Compass, białe sneakersy Nike Air Force 1, karmelowa czapka z dasziem Polo Ralph Lauren, zielone spodenki Casablanca Pin Pong oraz klapki Nike Air Max 90.

Kostiumy kąpielowe w stylu surferskim. To idealne propozycje dla fanek sportów wodnych i aktywnego wypoczynku>>