W  sieci pojawiła się kolejna interesująca akcja społecznościowa mająca na celu zachęcenie młodych ludzi do wzięcia udziału w wyborach. Jej twórcy wpadli na pomysł stworzenia hasztagu #modnewybory pod zdjęciem stylizacji, w której możemy udać się na głosowanie. Ten rodzaj komunikacji wpisany jest w naszą codzienność, a autorzy akcji w nieszablonowy sposób chcą pokazać, że wybory to wydarzenie na które "trzeba mieć dobrą stylówkę". Na instagramowym profilu Modne Wybory znajdziecie zdjęcia ludzi ze świata mody, blogosfery i sztuki. Udział w projekcie wzięli m.in. Natalia Kopiszka, Julia Banaś, Ada Fijał i Magdalena Schejbal.

W ostatnich wyborach 63% młodych Polaków nie wzięło udziału w głosowaniu. Zmieńmy to! Zróbmy z wyjścia do urn prawdziwe wydarzenie takie jak w przypadku piątkowego wyjścia na imprezę czy weekendowego festiwalu muzycznego. Wstaw swoje zdjęcie #modnewybory i pokaż stylizację na tę okazję. ⁣⁣- czytamy na profilu #modnewybory.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez @modnewybory Paź 6, 2019 o 11:59 PDT

Warto zwrócić też uwagę na zasoby Pogotowia Graficznego. To miejsce, gdzie graficy i ilustratorzy na bieżąco komentują wydarzenia polityczne i społeczne w naszym kraju. Zaczęło się w październiku 2016 roku, kiedy wyszliśmy na ulice podczas Czarnego Protestu. Wiele osób skorzystało wtedy z plakatów udostępnionych za pośrednictwem Pogotowia Graficznego. Każdy mógł pobrać plik i wydrukować plakat lub udostępnić go w internecie. Teraz grono grafików i ilustratorów postawiło sobie za cel zmotywowanie do udziału w wyborach parlamentarnych, które odbędą się już 13 października