Trudno myśleć o zakupach, gdy co chwilę słyszymy o kolejnych zarażonych. Z drugiej strony warto wspierać lokalną branżę gastronomiczną czy fashion & beauty, bo to dla nich najtrudniejszy okres. Zamknięte restauracje, teatry i kina, place zabaw, ograniczenie zgromadzeń do dwóch osób... Co mają zrobić marki, które teraz miały zaprezentować swoje nowości na wiosnę i lato 2020? Wszystko zostało już przecież wyprodukowane i tylko czeka na pierwszy dzień sprzedaży. 

"Długo zastanawiałyśmy się jak zakomunikować premierę nowej kolekcji, w obliczu sytuacji w kraju i na świecie. Kolekcja powstała w naszych głowach już dawno. Zainspirowane kulturą i sztuką wschodu, chciałyśmy przekazać Wam trochę wspomnień z naszych podróży, wprowadzając błogi letni nastrój i tajemniczy powiew orientu. Bardzo wierzymy w siłę talizmanów i w siłę miłości do samych siebie. Teraz, kiedy świat się zatrzymał możemy idealnie wykorzystać czas do samorealizacji, spojrzeć w głąb siebie, być swoim własnym sanktuarium" - napisały właścicielki marki Wishbone. 

Jaki jest twój kamień urodzenia? To amulet ochronny na całe życie >>

Trendy wiosna-lato 2020: modna biżuteria na nowy sezon >>

"Be your own sanctuary", tak nazywa się premierowa kolekcja biżuterii Wishbone, to przede wszystkim naszyjniki nawiązujące do kultury Orientu, ale także znany nam już dobrze model "Księżyc", ale w nowej odsłonie, naszyjniki z muszelek, czy ręcznie wykonany "Czerwony Koral". W ofercie znalazły się też bransoletki na sznurku z przesłaniem i to nie byle jakim, bo dobrej karmy. "To talizman, który w obecnym czasie każda z nas chciałby mieć przy sobie."

zdjęcia: Miłka Świtalska

modelka: Maria Tomaszewska

style: Daga Sierańska & Zuzia Krasnodębska

Pierścionki zaręczynowe z rubinem: co symbolizują? Jakie cechy ma rubin i jak wybrać oprawę do pierścionków z rubinem? >>