Pandora wie, co robi. Millie to uniwersalna postać - dzięki roli w "Stranger Things" jest idolką wielu pokoleń. I tą dziewczyną, którą chcą być zarówno nastolatki, jak i ich mamy. Nie bez przyczyny została najmłodszą osobą, jaką kiedykolwiek została wpisana na listę stu najbardziej wpływowych osób według magazynu Time. Bo Millie Bobby Brown nie tylko jest aktorką, ale swój wizerunek lepi z tego, czym dziś żyją kobiety z całego świata. Działa jako aktywistka, rozumie modę, ma styl i totalną pewność siebie. Dokładnie tak widzi swoją klientkę Pandora. 

Millie Bobby Brown ma swoją markę kosmetyków wegańskich. Co znajdziemy w ofercie Florence by Mills? >>

„Millie Bobby Brown jest idealnym ambasadorem nowej odsłony biżuterii Pandora, która umożliwia młodym kobietom wyrażanie siebie. Jest nie tylko utalentowaną aktorką lecz swoistym głosem swojego pokolenia. Reprezentuje młodzieńcze i indywidualne podejście do biżuterii, które doskonale uzupełnia wizję i kreatywność Pandory ” - uzasadnił wybór ambasadorki Stephen Fairchild, dyrektor kreatywny marki.

Sesja kampanijna, zrealizowana przez uznanego fotografa mody Cass'a Birda, przedstawia swobodne i naturalne zdjęcia Brown wykonane w jej rodzinnym mieście Atlanta w stanie Georgia oraz w jej osobiście wyselekcjonowanej biżuterii z nowej kolekcji. Do sklepów produkty trafią w październiku.

„Czuję się zaszczycona współpracą z marką. Uwielbiam Pandorę, ponieważ poprzez tę biżuterię możemy opowiedzieć własne historie, a każdy pojedynczy element może symbolizować naszą indywidualność” - powiedsumowała współpracę sama Millie.