Agnieszka Rosa w swojej twórczości od lat próbuje przemycać idee ponadczasowości biżuterii. Jej projekty, chociaż zawsze aktualne, wprawnie wymykają się chwilowym trendom z datą przydatności wyznaczoną na koniec danego sezonu. Obrazkowy wehikuł czasu, którym tym razem wizualnie rozpieszcza nas polska firma biżuteryjna to doskonały na to dowód. 

„Marzyłam o sesji, w której mogłabym pokazać nieprzemijalność i pozasezonowość moich kolekcji oraz to, jak nawzajem się przenikają i uzupełniają” – mówi projektantka

I tak też się stało. W pierwszym tego typu projekcie podziwiamy zestawione ze sobą w nowej, letniej i bardzo melancholijnej odsłonie bestsellery marki z kilku ostatnich lat. Wszystkie oryginalne i bardzo klasyczne jednocześnie. Wspólny motyw przewodni? Plastyczna struktura złota. Rzeźbiarska zabawa fakturą i formą nadaje metalowi charakteru i ujmuje mu pospolitego zadęcia. Konstruowane ręcznie kolczyki, naszyjniki, pierścionki i bransoletki odbijając światło, tworzą iluzję ruchu, zmieniają kolory, falują, nabierają różnych formatów i kształtów. Część modeli z występujących na najnowszych zdjęciach marki kupicie w sklepie ELLE: 

Oglądając efekty sesji powstałej w idyllicznej scenerii podwarszawskich ogródków działkowych, czujemy się jak na kartach malowniczego Sierpnia Schultza ze „Sklepów cynaomonowych”. Z kolejnych kadrów przebija błogie lenistwo, eteryczna kobiecość i nostalgiczny romantyzm. Choć to przyroda odgrywa tu główną rolę, nie odciąga uwagi od głównego tematu fotografii. Nienachalnie wyeksponowana biżuteria harmonijnie uzupełnia się z niebanalnymi stylizacjami i pięknym otoczeniem. Bo taka jest właśnie ta kampania i marka ROSA w ogóle. Bezkompromisowa subtelna, bliska natury i absolutnie ponadczasowa. 

Czytaj też: Nowa kolekcja Rosa wiosna-lato 2020. Inspirowane naturą ozdoby ulubionej marki biżuteryjnej polskich minimalistek to najpiękniejsze, co zobaczycie dziś w sieci

Photography & art direction: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik /DAS Agency

Photography asistant: Aleksander Balcerek

Video direction: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik, Wojciech Affek

Camera operator: Wojciech Affek

Model: Zofia Szałacińska

Hair & Make-up: Aneta Kostrzewa

Graphic designer: Joanna Skiba