Czerwień, przygaszona zieleń, śnieżna biel, norweskie wzory, krata, białe niedźwiedzie i świąteczna kampania Coca-Cola - po te klasyczne motywy sięga w tym roku Tezenis i umieszcza je na piżamach, T-shirtach, swetrowych bluzach i koronkowej bieliźnie. Mamy tutaj dowolność wyboru: z jednej strony projekty wygodne, ponadczasowe i w luźnym stylu, a z drugiej czerpiące z obecnych trendów, a nawet zmysłowe (w dwóch kategoriach, dla niej i dla niego). 

Świąteczna kolekcja włoskiej marki nawiązuje do najbardziej osobistej i czułej Gwiazdki, tej w niewielkim gronie najbliższych osób. "Święta Bożego Narodzenia są synonimem spędzania czasu z rodziną w domowym zaciszu. W tym roku słowo dom jest jeszcze bardziej wyjątkowe niż kiedykolwiek wcześniej. Dom jest symbolem dzielenia się emocjami z bliskimi i jest to możliwe tylko wtedy, gdy jesteśmy razem. Tezenis chce towarzyszyć w tym najbardziej ekscytującym momencie w roku z poczuciem humoru, pozytywną energią i świeżością, która od zawsze nas wyróżnia" czytamy w informacji prasowej.

4 rodzaje bielizny, które każda kobieta powinna mieć w swojej szafie>>

Premierze kolekcji towarzyszy kampania utrzymana w klimacie amerykańskich Świąt. Mamy tu bogato przystrojony kominek w dużym salonie, poranne rozpakowywanie prezentów w piżamach, podjadanie gwiazdkowych wypieków w kuchni, wspólne ubieranie choinki i gry. To jednak nie wszystko: sesję zdjęciową Tezenis uzupełnia specjalnie opracowany na challenge na TikToku do remiksu klasycznej świątecznej piosenki "Jingle Bells" oraz kampania telewizyjna, która ruszyła w Mikołajki. 

Ultrazmysłowe i stylowe biustonosze typu bralette: wybieramy najpiękniejsze modele z polską metką>>