Chociaż amerykańska marka STAUD, dziecko Sarah Staudinger i George'a Augusto, powstała dopiero w 2015 roku, trudno przypomnieć nam sobie czasy sprzed jej istnienia. Projektanci co sezon wyprzedzają trendy i proponują ubrania oraz dodatki, które służą za inspiracje, czasem wręcz zbyt dosłowne, dla wielu innych marek. Trudno się dziwić: idealny miks retro i glamour, rzeźbiarskie kształty i zaskakujące rozwiązania to charakterystyka, jaka potrafi uwieść każdego. 

Dodatkowo STAUD świetnie wykorzystuje potencjał, jaki daje Instagram i nonszalancko promuje swoje projekty. A to sukces murowany. 

STAUD przyzwyczaiło nas już do tego, że jest prawdziwą fabryką instagramowych hitów. Ich poprzedni projekt - torebka-tuba opleciona siatką, czyli BUCKET BAG, podbiła serca chyba wszystkich najważniejszych it girls (od Jauren Johnson po Jessikę Mercedes) i nakreśliła trendy w projektowaniu dodatków. Teraz czas na kolejny hit: księżycową torebkę - MOON BAG. "Nowość tej jesieni, duża torba księżycowa z wygiętą rączką, która dobrze przylega do twojego ramienia. Ma kształt półksiężyca, wewnętrzną zamszową podszewkę i magnetyczne zapięcie, które pomieści twoje niezbędne rzeczy" czytamy na stronie marki. 

 

Modne torebki na jesień, które wyglądają na droższe niż są. Nikt nie uwierzy, że kupiłyście je w sieciówce>>

W przypadku poprzednich hitów marki, obowiązkowe było zapisywanie się na listę oczekujących - MOON BAG można jeszcze kupić bez kolejki, ale radzimy się spieszyć, bo po komentarzach na Instagramie marki widzimy już, że zainteresowanie jest ogromne. Torebka kosztuje 395 dolarów i jest w dwóch rozmiarach: standardowym i maxi. Ma kilka kolorów, m.in. czarny, czerwony i brązowy, a nawet wężowy print.