Imaxtree
Fińska marka Marimekko wkroczyła w kolejną erę, a to wszystko za sprawą nowej dyrektor kreatywnej — Rebbeki Bay. Kolekcja wiosna-lato 2022 skupia się na motywie "New Folk", który bada podobieństwa między odzieżą ludową na całym świecie. W tym sezonie Bay, skupiła się na botanice i inspiracjach z niej płynących. Prezentacja obejmowała zarówno sylwetki w kształcie A, jak i nadruki inspirowane naturą w odcieniach zieleni, delikatnej pomarańczy czy nadzwyczaj subtelnego różu. Maksymalistyczne kwiaty udowadniają, że jest to 100% Marimekko w Marimekko.
Imaxtree
1 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
2 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
3 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
4 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
5 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
6 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
7 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
8 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
9 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
10 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
11 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
12 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
13 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
14 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
15 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
16 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.Imaxtree
17 / 17 Marimekko wiosna-lato 2022.