Marka ponownie wciela w życie swoją ideę FOLLOW YOUR NATURE. Wspólnie z nowymi ambasadorami podkreśla filozofię, za którą Marc O’Polo podąża od niemal 50 lat - Bądź wierny sobie we wszystkich okolicznościach

W sezonie Jesień/ Zima 2015 Marc O’Polo proponuje kolejne silne osobowości, które idą w ślad Jeffa Bridges’a. Zmiany zaszły również za obiektywem aparatu – tym razem za zdjęcia odpowiada nie kto inny jak światowej sławy fotograf mody - Bruce Weber. Ta gwiazda fotografii potrafi jak nikt inny uchwycić prawdziwą naturę swoich modeli. Estetyka właściwego mu wizualnego języka, podkreśla tak ważną dla marki Marc O’Polo naturalność.

Nowymi ambasadorami kolekcji Marc O’Polo Jesień/ Zima 2015 zostali Dree Hemingway oraz Josh Hartnett. Dree - twarzą kolekcji damskiej nazwanej Sense of place a Josh twarzą części męskiej Natural Engingeering.

Obok nowych ambasadorów, kolekcję wyróżnia nie mniejsza ekspresyjność. Nowa kolekcja jest utrzymana w stylu współczesnej miejskiej wygody, charakteryzowanej przez 3 określenia: Contemporary, Casual, Cool.

Kluczem do stworzenia najnowszej kolekcji był staranny wybór tkanin najwyższej jakości. Podstawę stanowią tu wełny, jedwabie oraz jersey, gwarantujące wygodę i komfort noszenia.

Kolekcja utrzymana jest w odcieniach szarości, ecru, bladego różu, bordo i brązu. Monochromatyczne zestawy wzbogacono o kontrastowe połączenia jak np. zestaw jedwabnej bluzki z wełnianym płaszczem dla kobiet, czy sztruksowej kurtki z jerseyowymi luźnymi spodniami dla mężczyzn. Nowa kolekcja to propozycja będąca jednocześnie codzienną i wyrafinowaną.