Hiszpański Tous specjalizujący się w dodatkach i biżuterii radzi sobie coraz lepiej na polskim rynku. Niemały w tym udział zakochanych w marce blogerek i perfekcyjnie dopasowanej do jej wizerunku lokalnej ambasadorki, którą od kilku sezonów jest delikatna i kobieca Małgorzata Socha. Aktorka dołączyła w 2010 roku do twarzy Tous, wśród których są m.in. Kylie Minogue i Jennifer Lopez.

Marka wypuszcza na rynek rocznie 32 linie biżuterii i akcesoriów dostępne w 400 salonach na całym świecie. Polki polubiły szczególnie znak rozpoznawczy marki, wprowadzony do kolekcji w 1985 roku detal w kształcie misia. Nie da się ukryć, że to bardzo charakterystyczny i zapadający w pamięć motyw, który dzięki ciepłym, emocjonalnym skojarzeniom ma moc przywiązywania klientek do Tous.  Co lubimy w marce najbardziej? Unikalny, nowoczesny design i wysokiej jakości materiały: 18-karatowe złoto, stal szlachetną, diamenty i perły, a w przypadku akcesoriów i toreb - wysokogatunkową skórę. Tous nie jest tani - ceny wahają się tu od kilkuset (za mikroskopijne kolczyki) do kilku tysięcy złotych (torby, szlachetna biżuteria), ale nadal pozycjonuje się gdzieś między ekonomiczną i luksusową półką polskiego rynku. 

W galerii zobaczycie nową kampanię Tous z Małgorzatą Sochą i backstage z planu zdjęciowego. Poniżej wizytówka sesji.

Fotograf: Mateusz Stankiewicz

Stylizacja: Alicja Werniewicz

Make up: Wilson / Warsaw Creatives

Fryzury: Michał Bielecki / Warsaw Creatives

Manicure: Marzena Kanclerska / NAIL SPA

Produkcja: Grzegorz Perek