Marka TOUS została stworzona blisko 100 lat temu i od tamtej pory podbija biżuteryjny rynek. Małgorzata Kożuchowska swój debiut na wielkim ekranie zaliczyła w wysokobudżetowym Killerze 21 lat temu i do dziś obsadzana jest w czołowych polskich filmach i serialach. Drogi hiszpańskiej marki i utalentowanej aktorki skrzyżowały się tej wiosny, a współpraca zaowocowała piękną kampanią w znanej marce estetyce. Nowa ambasadorka marki to nie tylko utalentowana aktorka, ale i ikona stylu. Cechuje ją nadzwyczajna elegancja, wyczucie mody oraz słabość do wysokojakościowej biżuterii. Jej niesamowita energia i niegasnący zapał do podejmowania nowych, nie tylko aktorskich wyzwań stały się postawą do połączenia sił z hiszpańską biżuterią spod marki Tous, która w Małgorzacie Kożuchowskiej podkreśla również niezwykłą esencję kobiecości. 

TOUS - kolekcja wiosna-lato 2018

Od lat przyglądamy się nowym wyzwaniom marki TOUS, która zgłębia pojęcie bliskości, kobiecości i prawdziwego piękna. Kolekcja na wiosnę-lato 2018 to kolejny etap dla międzynarodowego imperium biżuteryjnego na budowanie wizerunku marki stworzonej pod kobiety i dla kobiet. Wiosenna kolekcja to uosobienie stylu Małgorzaty Kożuchowskiej, eleganckiej jak ona sama z dozą wyrafinowanego stylu i wysokiej jakości materiałów. Na półkach sklepowych znajdziemy bransoletki będące połączeniem elegancji i nowoczesności. Innowacyjna biżuteria ze złota, srebra czy różowego złota przełamana szykowną czernią, wysadzaną niejednokrotnie kamieniami szlachetnymi, diamentami czy perłami to odzwierciedlenie każdej kobiety, ceniącej zarówno luksus, jak i trochę luzu i praktycznego podejścia do stylu. 

TOUS wiosna-lato 2018 - zobacz biżuterię z nowej kolekcji >>