To między innymi właśnie dzięki THE ODDER SIDE Polki zaczęły odważnie eksponować plecy. Marka stworzyła proste topy, t-shirty i sukienki z wycięciem z tyłu, które szybko okazały się sprzedażowym hitem i znakiem rozpoznawczym brandu. Nawet jesienią i zimą chętnie nosiłyśmy swetry z podobnym dekoltem, i uwierzcie, wcale nie było nam zimno. Taki fason ubrań zyskał ogromną popularność także za sprawą mediów społecznościowych - zdjęcia z odkrytymi plecami zbierały tysiące lajków. Co ciekawe, na nadchodzący sezon THE ODDER SIDE przygotowało więcej projektów, które odsłaniają nie tylko plecy, ale także obojczyki albo zmysłowo zsuwają się z ramion. Niektóre modele można nosić raz przodem, raz tyłem - w zależności od preferencji. Nowością w kolekcji są m.in. t-shirty w pięknym odcieniu marsala.Twarzą najnowszej kampanii THE ODDER SIDE została Maja Wyh, której stylizacje podziwiamy codziennie na instagramie.

Maja Wyh w kampanii THE ODDER SIDE jesień-zima 2017/2018 - GALERIA>>