Już pisałyśmy o tym, że Reserved coraz widoczniej działa w mediach społecznościowych. Regularnie w sieci pojawiają się minikolekcje, które promują instagramowe influencerki (m.in. Ola Kowal znana jako Szindy czy Jessie Bloemendaal). Tym razem jednak marka pochwaliła się większą akcją. Chodzi o kampanię swojej festiwalowej linii na wiosnę i lato 2018. O jej stworzenie reserved poprosiło jedną z najbardziej znanych polskich blogerek - Maffashion. Zadaniem Julii Kuczyńskiej było nie tylko wystąpienie w roli modelki, ale także jej wystylizowanie i wyprodukowanie.

„Stworzenie samodzielnie sesji do nowej kapsuły marki było dla mnie niemałym wyzwaniem, odpowiedzialnością i ciekawym doświadczeniem. Jednak od początku wiedziałam, jaki efekt końcowy chcę uzyskać. Zebrałam 8 osobową ekipę i na lokalizację wybrałam malowniczą Majorkę. Dostałam szansę zaplanować wszystko po swojemu i podeszłam do tego z pełną odpowiedzialnością" - skomentowała Julka.

W efekcie powstało kilkanaście zdjęć, które bardziej niż regularne kampanie marek przypominają typowo instagramowe kadry z wakacji oraz krótkie klimatyczne wideo. Julia pozowała na plaży i malowniczych klifach. Na ujęciach zobaczycie ją ubraną w dżinsowe total looki (składające się z dużych kamizelek i denimowych rurek), metaliczne bluzy, princeski w odcieniu piasku, minispódniczki i białe szerokie spodnie z napisami. W festiwalowej kolekcji Reserved znalazły się także: szerokie i krótkie kurtki ze sznurowaniem, dopasowane elastyczne golfy z nadrukami, koszule z kieszeniami w stylu safari oraz plecaki. Projektanci brandu skupili się na przeskalowanych fasonach, graficznych printach i nabłyszczanych tkaninach.