FIRST LOVE SECOND SEX; FIRST SEX SECOND LOVE - to mały manifest Łukasza Jemioła z okazji Walentynek. Projektant tuż przed świętem zakochanych promuje linię bawełnianych bluz, t-shirtów i bomberów w ulubionej palecie: szarości, czerni, czerwieni i bieli. Na każdej wyhaftowano myśl przewodnią, którą każdy może interpretować inaczej.

“Hasła z nowej kolekcji mają wielowymiarowe znaczenie. Daję odbiorcom przestrzeń do własnej interpretacji. Mogą odwoływać się do pierwszych uczuć, pierwszych doznań, potrzeb i nastrojów w danym momencie, a także do sumy własnych doświadczeń. Nowe hafty nawiazują do ważnych w życiu emocji i instynktów, może nawet do jednych z najbardziej podstawowych? Podobnie jak ubrania z mojej linii Basic są rzeczami pierwszej potrzeby, codziennego użytku, czymś na czym bazujemy" - pisze w informacji prasowej Łukasz Jemioł.

Prostą, basicową kolekcję promuje nieco przewrotna sesja zdjęciowa autorstwa Mateusza Stankiewicza. Modele nie noszą tu ubrań (podobnie jak w premierowej kampanii Anthony'ego Vacarello dla domu mody Saint Laurent).

Anthony Vacarello / Saint Laurent

Fotografowi i projektantowi zależało na tym, żeby na zdjęciach nie pokazać produktów a ludzi i ich emocje. Nie wszyscy są tu w parach - znalazło się miejsce dla singli, a obok bliskich, także na obcych sobie ludzi. Bohaterowie au naturel zakryci są tylko typografią układającą się w myśl przewodnią kolekcji. 

Łukasz Jemioł - kolekcja walentynkowa

Linia dostępna jest w butikach stacjonarnych i w sklepie internetowym projektanta pod adresem jemiol.com. Za t-shirt zapłacicie 249 zł, za bluzę 449 zł (wersja z kapturem jest o 40 zł droższa) a za bomber 1779 zł.