Levi’s jest uosobieniem klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu, a dżinsy tej marki są najbardziej rozpoznawalnymi spodniami na świecie. To jednak nie tylko nowatorskie projekty denimowej odzieży, ale przede wszystkim chęć nieustannego szerzenia radości, jedności i tolerancji. Haseł tych nie zabrakło również w nowej kampanii "Wszyscy znowu razem zatańczymy".

"Wszyscy znowu razem zatańczymy" to nowa odsłona kultowej kampanii „Circles” z 2017 roku – opowieści o wspólnocie i życiu ponad podziałami poprzez taniec. Spot natychmiast spotkał się z ogromną popularnością i znalazł się w top 10 najczęściej wyświetlanych kampanii na YouTube, zbierając łącznie niemal 60 mln wyświetleń. Rok po premierze zgarnął również nagrodę branżową w Cannes. Z upływem lat wcale nie traci na aktualności – wręcz przeciwnie. Kilka ostatnich miesięcy zdecydowanie odbiło się na samopoczuciu i zdrowiu psychicznym niejednego z nas. W tym trudnym okresie warto przypominać, że nie jesteśmy w tym sami.

Pasja jest tym co nas łączy, a taniec to celebracja radości, równości i jedności. Spot reklamowy Levi’s to taneczna interpretacja hasła „Wszyscy znowu razem zatańczymy”. W nagrywaniu video udział wzięła grupa topowych polskich tancerzy znanych na całym świecie. Za choreografię odpowiedzialny był Maniek Kotarski, tańczący u boku takich gwiazd, jak Jennifer Lopez czy Taylor Swift. Jednak to nie układ taneczny był tu najważniejszy: w rytm utworu Rasmentalism "Escape Room" tancerze mieli za zadanie oddać pasję, energię i radość. Pokazać jedność i solidarność - to, czego aktualnie najbardziej potrzebujemy.

Wraz z Levi’s głęboko wierzymy, że już niedługo wszyscy znowu będziemy tańczyć, bawić się, śmiać i być blisko siebie. Razem. Ponad podziałami.