Jak nie zwariować w natłoku obowiązków i osiągnąć sukces w dzisiejszych czasach? Krok po kroku – radzi polska marka obuwnicza L37 w najnowszej kampanii STEP BY STEP. Za każdym sukcesem stoi wiele małych zmian nagromadzonych w czasie – mówi L37 w kampanii zrealizowanej z utalentowaną fotografką Gosią Turczyńską. L37 w sezonie SS18 bierze na warsztat zawrotne tempo życia pracującej kobiety. Kolekcja SS18 ma towarzyszyć współczesnej „self-made woman” w drodze do celu i inspirować ją do realizacji najśmielszych zamierzeń. Dwuwątkowa kampania w obiektywie Gosi Turczyńskiej inspirowana jest japońską filozofią Kaizen. Bohaterką pierwszego wątku została Emilia Nawarecka – polska topmodelka, która pracowała z klasyką światowych marek – Céline, Rodarte, 3.1 Phillip Lim, Jil Sander czy Akris.

Nawarecka w kampanii STEP BY STEP występuje w roli charyzmatycznej heroiny, która wie, dokąd zmierza i nie zawaha się sięgać po to, co sobie zaplanowała. Bohaterami równolegle toczącej się historii są... ręcznie robione buty L37 – kwintesencja polskiej tradycji rzemieślniczej. Choć wyglądają jak obiekty sztuki, są solidne i niezawodne, pretendują do bycia tajną bronią współczesnej kobiety i jej towarzyszem w drodze do zawładnięcia światem. W najnowszej kolekcji L37 po raz kolejny interpretuje też światowe trendy i dostosowuje je do szybkiego tempa dnia „self-made woman”. Polska marka udowadnia, że modnie, w trendach, designersko może, wbrew powszechnej opinii, oznaczać również komfortowo. W kolekcji SS18 zobaczymy przyjazne dla kobiecej stopy v-necki, romantyczne wiązania, rockowe motywy, architektoniczne obcasy czy nie schodzący z wybiegów colour-blocking. Nawiązanie do filozofii Kaizen, idei nieustannego rozwoju, krok po kroku, bez rewolucji, lecz systematycznie, to także echo ostatnich zmian w L37. Marka wraz z początkiem roku, po 6 latach istnienia na polskim rynku, przeszła rebranding i sukcesywnie zmierza w stronę rynków międzynarodowych. Już w pierwszym kwartale 2018 r. zobaczymy kolekcję L37 w jednym z prestiżowych amerykańskich domów mody.

 

Modelka: Emilia Nawarecka / D'Vision

Fotograf: Gosia Turczyńska / NEW ORDER WARSAW

Stylizacja: Alicja Werniewicz

Art Direction: Kaja Dobrzańska / POP UP GRUPA

Makijaż: Małgorzata Sulima / AFPHOTO

Włosy: Amadeo Wilczewski

Scenografia: Ania Witko

Retusz: Maria Bieluszko / Bieluszko Retouch; Anna Wołkaniec

Manicure: Fiuu Fiuu Spa & Store z wykorzystaniem lakierów marki OPI

Produkcja: Karolina Gadzimska