Pamiętacie neonową sukienkę Kim Kardashian z wycięciem na brzuchu? Celebrytka założyła ją na 21. urodziny Kylie Jenner. Według raportu przygotowanego przez badaczy z Edited, to rodzina Kardashin-Jenner przyczyniła się do wzrostu popularności niektórych tendencji. Aby lepiej pokazać, jak influencerzy tacy jak: Kylie Jenner, Kendall Jenner i Kim Kardashian kreują trendy, skupiono się na neonach. Zaczęło się we wrześniu 2018, kiedy Kim Kardashian założyła na siebie różową sukienkę. To sprawiło, że zapotrzebowanie na neonowe kolory wzrosło, a projektanci tacy jak: Off-White, Blumarine, Christian Sirano, włączyli je do swoich kolekcji na wiosnę i lato 2019.

Kim Kardashian West pod naporem krytyki zmienia zdanie w sprawie swojej nowej marki. Co stanie się z Kimono? >>

Twórcy raportu przekonują, że to dzięki Kardashiankom obserwujemy wielki powrót do neonowych barw. Trudno nie zgodzić się, że kostium kąpielowy z letniej kolekcji H&M ma w sobie coś z sukienki Yeezy zaprojektowanej specjalnie dla Kim Kardashian. Dowody w galerii >>>