"Afirmatywny, energetyczny, towarzyski, porywający, zachęcający do beztroskiej aktywności, ucieleśniający naszą wrodzoną potrzebę optymizmu i radosnych poszukiwań" - taki jest według Instytutu Pantone Living Coral. Z okazji wyboru najmodniejszego koloru 2019 roku, Pantone wszedł we współpracę z Tribute Portfolio - siecią butikowych hotelu należących do Marriottu i wspólnymi siłami stworzyli niezwykły pop-up w Royal Palm South Beach Miami Resort. Instalacja działa od dzisiaj w ramach Miami Art Week. Po kilku dniach będzie przenoszona do innych miejsc na świecie - później będzie ją można oglądać m.in. w Holandii. 

Po modnym w tym roku mocnym fiolecie (Ultra Violet), to kolejny nieoczywisty odcień wybrany przez Instytut Pantone. Jeśli jednak dokładnie śledziliście pokazy na wiosnę i lato 2019, mogliście zobaczyć, że projektanci chętnie sięgali po kolor koralu i przemycali go w swoich kolekcjach. Taka barwa pojawiła się m.in. na wybiegach: Akris, Chanel czy Altuzarra.

Akris, fot. Imaxtree

Imaxtree

Altuzarra / Imaxtree

Jesteśmy pewne, że tak, jak w przypadku purpury,  Living Coral zawita też w 2019 roku do naszych wnętrz. Może przy okazji zaczną znów być modne morskie wzory i tapety z botanicznymi liśćmi bananowca zastąpimy tymi z nadrukiem koralowca?