Chociaż od debiutu jej sekstaśmy minęło już sześć lat, nadal w niektórych kręgach uważana jest za persona non grata. Bo Kim Kardashian to postać kontrowersyjna. Z jednej strony, styliści i redaktorzy mody zaczęli doceniać jej styl ubierania, z drugiej - celebrytka występuje w klilku reality show, m. in. w "Z kamerą u Kardashianów", gdzie mówi o wszystkim. Bez cenzury, czy żenady.

Jednak udało jej się zainteresować swoją osobą media, które do tej pory zamykały przed nią drzwi do swojej redakcji. Pojawiła się na łamach włoskiego L'Uomo Vogue, amerykańskiego Harper's Bazaar, New York magazine, Glamour, InStyle, W, Allure, V, Marie Claire, Cosmopolitan, a także w czasopismach dla panów. 

Do grona tych magazynów dołączyło właśnie ELLE US zamieszczając sesję z Kardashian w marcowym numerze. Stylizował ją Nicola Formichetti, Dyrektor Kreatywny marki Mugler, współpracownik i przyjaciel Lady Gagi. Projektant przyznał, że miał problemy z wypożyczeniem ubrań na sesję, bo Kardashianka nie jest jedną z it-girls, chociaż według niego, to się niedługo zmieni. 

Zobaczcie efekty współpracy Kim i Formichettiego - GALERIA.