Turnus na Sycylii dobiegł końca, ale „Biały Lotos” nie schodzi z pierwszych stron gazet. Zasłużoną sławą cieszy się Jennifer Coolidge, która dzięki roli ekscentrycznej Tanyi McQuoid po latach pozbyła się łatki „mamy Stiflera”. Aktorka robi furorę na rozdaniach nagród branżowych i... w mediach społecznościowych. Jej debiutancki TikTok z gościnnym udziałem Jennifer Lopez szybko stał się viralem i wzbudził niekryty entuzjazm wśród internautów. Niestety nie jest tajemnicą, że Tanya nie powróci w trzecim sezonie opowieści o majętnych urlopowiczach. Większe szanse na kolejne wakacje mają Mia i Lucia. Seksworkerki dysponują teraz pieniędzmi Albie, dzięki czemu mogłyby wsiąść na pokład samolotu lecącego do Azji. Na razie obrały jednak inny kierunek i udały się do Los Angeles. To właśnie tam swoją siedzibę ma SKIMS. Simona Tabasco i Beatrice Grannò, które wcieliły się w rezolutne bohaterki, właśnie wzięły udział w walentynkowej kampanii marki należącej do Kim Kardashian.

Simona Tabasco i Beatrice Grannò z „Białego Lotosu” gwiazdami walentynkowej kampanii SKIMS

Kim Kardashian konsekwentnie rozwija swój bieliźniany brand. O pozycję liderki branży walczy między innymi angażując do współpracy znane nazwiska. W przeszłości w materiałach promocyjnych SKIMS pojawiły się Kate Moss, Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio, Candice Swanepoel i Rosalía. Po dwujęzycznej kampanii z hiszpańską piosenkarką przyszła pora na włoski akcent. Simona Tabasco i Beatrice Grannò zapozowały przed obiektywem Donny'ego Trope’a. Włoszki włożyły limitowane komplety przygotowane z myślą o walentynkach. W kadrze dominują więc barwy powszechnie kojarzone ze świętem zakochanych i romantyczne koronki. 

Rosalía rozpoczęła współpracę z Kim Kardashian. Nowa kampania marki SKIMS będzie dwujęzyczna >>

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez SKIMS (@skims)

Premiera kolekcji zapowiedziana jest na 26 stycznia. „Powraca jeszcze seksowniejsza niż kiedykolwiek” – napisano na instagramowym profilu SKIMS. Simona i Beatrice opisywane są jako rozchwytywane gwiazdy i przyjaciółki w prawdziwym życiu. Kobiety mają na sobie komfortowe braletki i topy bandeau z nadrukiem kwiatowych płatków, biustonosze obszyte zmysłową koronką, jedwabne body z wycięciami oraz sukienki typu „slip dress”. Niemal wszystkie elementy kolekcji utrzymane są w pastelowych odcieniach różu z czerwonymi akcentami. Nie zabraknie też ponadczasowych propozycji w kolorze czerni. To nowe wersje bestsellerowych produktów z oferty marki. Premierowe modele bielizny z metką SKIMS obejrzycie w naszej galerii. 

Kim Kardashian w supermodnym garniturze z polską metką. Celebrytka odwiedziła Harvard w komplecie Magdy Butrym >>

SKIMS – o marce Kim Kardashian

Kim Kardashian utworzyła swoje bieliźniane imperium w 2019 roku. Od tamtej pory słynie z wysokiej jakości materiałów i inkluzywnej rozmiarówki. Brand odniósł spektakularny sukces. Jego założycielka opowiedziała nawet o kulisach biznesu w murach Harvardu. Mimo to nie udało jej się uniknąć wpadek. Krytycy zarzucają marce retusz zdjęć reklamowych, co stoi w kontrze do idei ciałopozytywności. Oskarżenia dotyczyły między innymi kampanii z udziałem Tyra Banks. Dodatkowo pojawiają się zarzuty o greenwashing. Na opakowaniach, w których klienci otrzymywali swoje zakupy, umieszczono napis: „Nie jestem z plastiku”. Tuż obok znajduje się jednak symbol „4”, co oznacza, że torby wykonano z... polietylenu. Obawy dotyczą też ignorowania praw pracowników. W zeszłym roku na jaw wyszło, że przedstawiciele firmy odmówili podpisania międzynarodowego porozumienia w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w przemyśle włókienniczym. Obecnie na liście widnieje 189 marek odzieżowych, w tym polskie LPP czy hiszpański Inditex.