Nowa kolekcja Skims: Kate Moss twarzą kampanii

To najbardziej zaskakująca współpraca ostatnich miesięcy. Kim Kardashian zaprosiła do udziału w kampanii Skims samą Kate Moss, a ta nie tylko przystanęła na tę propozycję, ale też wyniosła klimat marki na zupełnie inny poziom. "To, co Kim robi z marką, jest tak świeże i nowoczesne, że kobiety rzeczywiście chcą tej bielizny, która idealnie leży" podkreśla supermodelka.

Elsa Hosk w stroju kąpielowym od polskiej projektantki. O tym modelu marzy cała branża>>

Ikona lat 90. stanęła przed obiektywem fotografki Donny Trope, która nakręciła także krótkie filmy dla Skims z Moss w roli głównej. Widzimy ją ubraną w proste bieliźniane komplety w bieli, beżu i czerni oraz legginsy w wersji solo (to znaczy topless). Elementy garderoby pochodzą z kolekcji Skims Fits Everybody i Skims Cotton

Sesję ze słynną modelką celebrytka zapowiedziała na Stories marki hasłem: "Kate Moss for Skims. It doesn't get more iconic than this" (czyli "Nie ma nic bardziej kultowego niż to"). 

Współpracą pochwaliła się też Kim Kardashian na swoim prywatnym Instagramie: "Przedstawiam Kate Moss dla Skims. Po raz pierwszy spotkałam Kate w 2014 roku za sprawą Riccardo Tisci.Natychmiast uderzyły mnie jej bezczelny humor oraz autentyczna i klasyczna uroda - od tamtej pory jesteśmy przyjaciółkami. Ona jest ikoną mody. Definiuje całe pokolenie stylu i mam zaszczyt przedstawić ją jako nową twarz Skims tego lata"

Naomi Campbell w kampanii Burberry. Zobacz zachwycające zdjęcia modelki, która się nie starzeje>>

Skims założyła w 2019 roku Kim Kardashian i jej biznesowy partner Jens Grede. Ich marka dzięki kolekcji modelującej bielizny w bardzo prostym stylu, dobrej jakości i o ograniczonej palecie kolorystycznej odniosła ekspresowy finansowo-popkulturowy sukces. W kwietniu wartość Skims wyceniono na 1,6 miliarda dolarów.