Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.

Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.

PARTNERZY HANDLOWI
Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins  (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. 

Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawane od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.

PARTNERZY KAMPANII
Z roku na rok rośnie liczba Partnerów włączających się do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Niektórzy z nich po raz kolejny wspierają Kampanię, inni po raz pierwszy dołączą do zaszczytnego grona Partnerów. Dzięki zaangażowaniu tych firm i ich pracowników, misja Kampanii dotrze do milionów osób i pozwoli szerzyć świadomość o tej chorobie i profilaktyce w jeszcze większym niż dotychczas zakresie. 

RÓŻOWA PŁYTA „in PINK8” 
Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych (m.in.: Claudia, ELLE, Gala, Glamour, InStyle i inni) informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób! 

WSZYSTKIM PARTNEROM TEGOROCZNEJ KAMPANII Z GÓRY BARDZO GORĄCO DZIĘKUJEMY I WIERZYMY, ŻE DZIĘKI WSPÓLNYM WYSIŁKOM UDA SIĘ NIEŚĆ PRZESŁANIE KAMPANII BARDZO SZEROKO I PRZYCZYNIĆ SIĘ DO POKONANIA RAKA RAZ NA ZAWSZE!