Mulberry ponownie zdecydowało się na kampanię z zaledwie jedną modelką. Status muzy londyńskiego domu mody po Lindsay Wixson przejęła Meghan Collison. Kanadyjska modelka pracuje już od kilku lat, ale dopiero 2012 rok i kampania Prady przyniosły jej status "top". Dla Tima Walkera pozowała w Copped Hall, opuszczonej, XVIII-wieczne posiadłości pod Londynem. Kultowy fotograf był zadowolony z pracy z 24-latką. Jak powiedział WWD:

W tym sezonie chciałem skoncentrować się raczej na kobiecie jako części krajobrazu, a nie atmosferze zbudowanego świata. Dlatego zdjęcia Meghan Collison wyglądają prawie jak portrety. Umie utrzymać śmiałe spojrzenie, ale wydaje się być nie z tego świata, jest częścią baśniowego krajobrazu.

W świecie pełnym bąbelków i sztucznych raf koralowych Collison nie potrzebuje drugiej modelki, bo prawdziwą gwiazdą nr 2 kampanii są torebki. W szczególności Willow Tote, lansowanej na nowy hit marki i spopularyzowanej przez Kate Moss. Modelka została z nią sfotografowana w zaledwie dobę po pokazie kolekcji wiosennej. Spora torebka do ręki prezentuje się świetnie dzięki urodziwej kopercie naszytej z przodu.

Jeśli jesteście ciekawi, jak kampania wygląda w druku, polecamy lutowy numer ELLE UK. Zdjęcia znajdziecie także w naszej GALERII.