Dyrektor kreatywny włoskiej marki Alessandro Michele w najnowszym projekcie odniósł się do czasów wielkich zmian. Rewolucja napędzana przez nowe kulturowe wpływy, takie jak m.in.: rock'n'roll, egzystencjalna filozofia Jean-Paula Sartre'a i nowatorska polityka demokracji uczestniczącej miała wpływ na nastroje wśród francuskiego młodego pokolenia w latach 60. Kampania Pre-Fall 2018 domu mody Gucci oddaje ducha niezwykłej chwili majowego protestu studentów w Paryżu z 1968 roku. Miasto świateł stało się stało się w tamtym czasie "tłem" dla młodzieńczego buntu, który na celu miał propagowanie społecznego ruchu optymizmu, idealizmu oraz pasji. Działania paryskich studentów odbiły się wtedy wielkim echem, zaangażowały robotników i intelektualistów w kraju, a także nagłośniły wydarzenie daleko poza granicami Francji.

Najnowsza sesja wizerunkowa włoskiego domu zrealizowana przez Glena Luchforda odwołuje się do wspomnianych wydarzeń, które miały miejsce prawie 50 lat temu. Kadry wykorzystane w kampanii Pre-Fall 2018 inspirowane były także odważnym, eksperymentalnym i jednocześnie obrazoburczym oraz awangardowym nurtem francuskiej kinematografii - Nouvelle Vague. Z kolei tłem muzycznym ponad minutowego wideo stała się kompozycja „Crispy Bacon” francuskiego artysty Laurenta Garniera.

Zobaczcie także nowe murale Gucci autorstwa ilustratora i grafika Ignasi Monreala>>

Wideo kampanii Gucci Prefall 2018: