Dolce & Gabbana nie rezygnują z estetyki włoskiego przepychu, jednak od dłuższego czasu widać, że swoje ubrania duet kieruje do dużo młodszej klienteli. W pokazach marki oprócz modeli chodzą blogerzy, vlogerzy oraz influencerzy, a na t-shirtach z metką Dolce & Gabbana coraz częściej pojawiają się nośne hasła i grafiki, które na instagramie mają szansę zdobyć tysiące lajków. Nową kolekcję marki na sezon jesień-zima 2017/2018 także reklamuje pokolenie Millenialsów - Corinne Foxx, Chiara Scelsi, Natasha Lau, Olympia of Greece, Sonia Ben Ammar, Lori Harvey i Amelia Windsor. Chociaż tym razem za obiektywem nie stanął, tak jak poprzednio, Franco Pagetti, a bracia Luca i Alessandro Morelli, to zdjęcia nadal utrzymane są w konwencji reportażowej. Sesja odbyła się w słonecznym Palermo.

Kampania Dolce & Gabbana jesień-zima 2017/2018 - GALERIA>>