Pozornie nic się nie zmieniło. Nadal na pierwszym planie są kobiety i styl boho. Jednak ta kampania różni się od poprzednich francuskiego domu mody. To pierwsza sesja wizerunkowa, która powstała pod kierownictwem nowej dyrektor kreatywnej Natachy Ramsay-Levi. W jej wizji #Chloégirls nadal trzymają się razem, ale są świadomymi siebie kobietami żyjącymi w wielkim mieście. To już nie zagubione nimfy błąkające się po lesie, pustyni czy łące. "Zależało mi, żeby podkreślić realność" - powiedziała sama Ramsay-Levi. To dlatego kampanię tworzą nie wystudiowane zdjęcia ze studia, a filmowe kadry. Wideo jest kluczowym elementem kampanii Chloé. Stworzył je sam Steven Meisel. Ramsay-Levi miała już okazję wcześniej poznać Meisela - przy okazji pracy z Nicolasem Ghesquièrem w domu mody Balenciaga. "Chciałam pracować z kimś, kto ma swoją wizję, ale jednocześnie potrafi oddać (w swojej twórczości) osobowość kobiety" - tak Natacha Ramsay-Levi skomentowała wybór fotografa.

Kampania Chloé wiosna-lato 2018 - GALERIA>>