Po ostatniej, dosyć kontrowersyjnej kampanii (zobacz tutaj >>), gdzie modele w zmysłowych pozach pokazywali ciało (a ubrania zeszły na dalszy plan), marka Calvin Klein proponuje, jak na nią, bardziej konserwatywne ujęcia. W najnowszej sesji wizerunkowej autorstwa Tyrone'a Lenbona, który współpracował z firmą przy zdjęciach na sezon wiosna-lato 2016, znów zobaczymy gwiazdy, trendsetterów, artystów, sportowców a także osoby "wyłowione" na ulicy. 

Twarzami kolekcji Calvin Klein na jesień i zimę 2016/2017 zostali: Kate Moss, Bella Hadid, Frank Ocean, Anna Ewers, Zoe Kravitz, Grace Coddington, Margot Robbie, Young Thug, Cameron Dallas, James Rodriguez, Lola Kirke, Henry Rollins, G.E.M., Mo’ne Davis, Sonoya Mizuno, Yung Beef, Antoine-Olivier Pilon, Aomi Muyock, Cuba Tornado Scott, Selah Marley, Kacy Hill, Keith Ape, Presley Walker Gerber, Mark MacEachen, Roos Abels, Tommy Genesis, Yung Lean. A wszystko to okraszone hasłem "I ________ in #mycalvins”. Idea polega nie tylko na pokazaniu stylizacji, ale też prywatnego stylu bohaterów biorących udział w kampanii. Co więcej, w następnych tygodniach z każdym z nich pojawi się wywiad, ekskluzywne materiały zakulisowe, a także playlista na platformie muzycznej Spotify. Zdjęcia i spot reklamowy to tylko początek w tworzeniu całej filozofii Calvin Klein na nowy sezon.

Kampania Calvin Klein #mycalvins jesień-zima 2016/2017 >>