W połowie listopada paparazzi przyłapali Justina Biebera w charakterystycznej czarnej bluzie z żółtą uśmiechniętą buźką z napisem "drew". To "smiley" nie było jednak przypadkowe: szybko okazało się, że to jego własny projekt, a piosenkarz otwiera markę streetwearową. Teraz, po kilku miesiącach od zapowiedzi, Drew House ruszyło i wszystkie projekty wyprzedały się na pniu.

Ubrania Justina Biebera? Drew House to kwintesencja jego stylu

Nie trzeba być oddanym fanem gwiazdora, żeby zauważyć łączność jego osobistego stylu z tym, co zaprojektował dla Drew House. Justin Bieber w pierwszej kolekcji swojej marki zawarł bluzy, T-shirty, sztruksowe koszule, spodnie i szorty - wszystko przeskalowane i oversize'owe. Co więcej, Bieber chce nas zrobić na beżowo i przywrócić do mody camelowy kolor, bo większość jego projektów monochromatycznie utrzymana jest właśnie w tych barwach (z drobnym odstępstwem na rzecz czerwonych i czarnych bluz/T-shirtów oraz żółtego logo). 

Nie doszukujcie się jednak pogłębionych inspiracji: Justin Bieber stworzył markę, która jest kwintesencją jego samego, co potwierdza nie tylko styl spodni oraz koszulek i osadzenie ich w czasach jego dzieciństwa, ale też sama nazwa.

"Drew" to w końcu drugie imię amerykańskiego muzyka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Drew House (@drewhouse) Sty 11, 2019 o 10:22 PST

Justin Bieber dla młodzieży

Drew House jest zdecydowanie marką dla młodszego pokolenia albo dla tych młodych duchem. Wskazują na to nie tylko projekty - luźne, uniseksowe, utrzymane w nostalgicznym klimacie dzieciaków wychowanych w latach 90., ale też komunikacja prowadzona wokół Drew. Zanim Bieber wypuścił pierwsze projekty, uruchomił Instagrama i zostawiał wskazówki swoim fanom. Teraz pokazał kampanię, na którą składają się polaroidy, niedopracowane zdjęcia i filmiki stylizowane na amatorskie nagrywki kamerką VHS. Lookbook na stronie oferuje jeszcze więcej - prawdziwą amerykańską młodość niczym z filmów o nastolatkach sprzed ponad dwóch dekad. Jej znaki rozpoznawcze? Nadgryzione donuty z posypką, nocna jazda na deskorolce, włamywanie się do sąsiadów na basen i przesiadywanie na dachu, wygrzebywanie drobnych na pizzę, pierwsza miłość i oddana paczka przyjaciół. 

Żeby nie było zbyt ckliwie i poważnie, w opisie każdego produktu Justin Bieber zawarł ciekawostki z cyklu  "wiedza bezużyteczna". Wiedzieliście, że aż 7% dorosłych Amerykanów uważa, że mleko czekoladowe pochodzi od krowy, a pteronofobia to strach przed byciem łaskotanym piórkiem? 

Czytaj: Justin Bieber i Hailey Baldwin się zaręczyli>>

Ceny ubrań Justina Biebera Drew House wahają się od 48 dolarów za T-shirt po 148 dolarów za spodnie lub sztruksową koszulę. Nie musicie się jednak spieszyć z zakupem - wszystko zostało już wyprzedane.