Pod koniec maja pisaliśmy o tym, że Hailey Baldwin i Winnie Harlow zostały ambasadorkami Tommy Hilfiger. Wtedy jednak mogliśmy obejrzeć tylko zdjęcia z backstage'u sesji, które zapowiadały to, co szykuje marka razem z nowymi modelkami. Teraz w końcu kampania ujrzała światło dzienne i naprawdę robi wrażenie! Nic dziwnego - Tommy Hilfiger ma nosa do modelek. Poprzednio gwiazdą jego kampanii i pokazów była Gigi Hadid, a w latach 90. sama Aaliyah. W nowej kapsułowej kolekcji projektant chciał docenić dziewczyny, które kreują przyszłość i powoli stają się nowymi ikonami, dlatego właśnie wybrał jedne z najpopularniejszych obecnie modelek. Hailey Baldwin (prywatnie znana jako narzeczona Justina Biebera) pochodzi z aktorskiej rodziny i jest zdolną prezenterką, a Winnie Harlow działa również jako aktywistka. 

Zobacz też: Kim jest Hailey Baldwin i dlaczego my też byśmy się w niej zakochały?>>

Nowa kolekcja Tommy Hilfiger: Hailey Baldwin i Winnie Harlow ambasadorkami marki

Tommy Hilfiger zrobił cztery kolekcje z Gigi Hadid i nadchodząca, Tommy Icons na jesień-zimę 2018/2019, będzie pierwszą bez topowej modelki. Zastąpią ją właśnie Hailey Baldwin i Winnie Harlow. 

Jako dwie najbardziej rozchwytywane supermodelki na świecie, Hailey Baldwin i Winnie Harlow, stają się ikonami przyszłości, urzekając swoją wielką energią i wewnętrznym ogniem - powiedział o modelkach projektant

Kapsułowa kolekcja Tommy Icons mówi o współczesnej kobiecie marki, dlatego projektant postanowił oddać hołd "Ikonom Jutra" ze świata mody, rozrywki, muzyki i sztuki. Wybór takich ambasadorek, jak Hailey Baldwin i Winnie Harlow, jest więc nieprzypadkowy. Co znajdziemy w nowej kolekcji Tommy Hilfiger? M.in. koszule typu Oxford, puchówki, parki, swetry, bluzy, płaszcze, kurtki dżinsowe z kołnierzem i spodnie z lampasami. Inspiracja to bogate archiwum marki i arktyczne chłody, a całość utrzymana jest w granatowych, bordowych i złotych kolorach.

Czytaj: Justin Bieber i Hailey Baldwin przekładają ślub! Dlaczego?>>

Kolekcja zostanie zaprezentowana w Szanghaju już 4 września. Projekty trafią do sprzedaży od razu po jesiennym pokazie Tommy Hilfiger. 

GALERIA: Hailey Baldwin i Winnie Harlow w kampanii Tommy Hilfiger>>