Activewear to nie tylko odzież sportowa, to autentyczny wyraz stylu. Klienci coraz częściej szukają komfortu i wysokiej jakości materiałów więc jesteśmy bardzo podekscytowani, aby zobaczyć czy spodoba im się ta nowa linia" - mówi Dyrektor Kreatywny GUESS Paul Marciano. A w sezonie wiosna-lato 2021 marka podeszła do tematu mody sportowej i athleisure bardzo poważnie. Linia Activewear dzieli się (zarówno w kategorii damskiej, jak i męskiej) na 3 dodatkowe linie. 

GUESS Activewear SS21: Light Vibes

Light Vibes to młodzieńcza kolekcja streetwear w cukierkowym wydaniu. Grę miękkich form i minimalistycznych linii urozmaicono pigmentową koloryzacją, funkcyjnymi detalami i nowoczesnym monogramem. Tropikalne odcienie lilii i różu przywołują nastrój kalifornijskiej plaży. 

GUESS Activewear SS21: Earth on the Move

W kolekcji Earth on the Move inspiracje naturą łączą się z nowymi technologiami, a sport przeplata się z kobiecym stylem w odcieniach nude. Lekkie, techniczne materiały o marmurkowej fakturze ozdobiono ściągaczami pokrytymi logo, tworząc modę sportową, która sprawdzi się idealnie również poza matą. 

GUESS Activewear SS21: Run on the Edge

Minimalistyczne kroje i podkreślające figurę fasony to nowoczesne wcielenie kobiecej aktywności w wydaniu GUESS. Rześka limonka, biel i melonowa zieleń orzeźwiają surowy miejski styl, podkreślony kontrastującymi ściągaczami i siatkowymi panelami. 

Wiosenno-letnia kolekcja GUESS Activewear bardzo koncentruje się na wykorzystaniu zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów. Produkty Athleisure: odzież, dodatki i obuwie są wykonane przede wszystkim ze Scuba Lenzing, jak również z materiałów organicznych oraz z recyklingu. Przy produktach Activewear, dedykowanych do uprawiania sportu, GUESS skupia się na zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałach wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności z ochroną przed wiatrem, idealnej na trudne warunki pogodowe.

Dodatkowo, wszystkie elementy Athleisure wyprodukowano przy użyciu procesu oszczędzania wody i niższej emisji, niż przy produkcji standardowych włókien wiskozowych. A na metce każdego z elementów kolekcji znalazł się kod QR, który ułatwia zdobycie informacji na temat zrównoważonych procesów produkcyjnych GUESS

"Zarówno obecny kryzys, jak i popularność produktu w innych europejskich miastach skłoniły nas do zweryfikowania naszej strategii marketingowej, a uruchomienie tymczasowych sklepów GUESS w niektórych z najważniejszych polskich centrów handlowych jest idealnym sposobem aby zobaczyć, czy kolekcja sprawdzi się jako samodzielny asortyment” - kontynuuje Dyrektor Kreatywny GUESS Paul Marciano.

Zgodnie z tą myślą w największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Gdynia Riviera, Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura oraz w kolejnych miesiącach w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie powstały specjalne sklepy POP-up, które uzupełnią portolio marki w Polsce. Do końca roku marka planuje otwarcie aż 10 POP-upów Activewear w całej Europie!