Galerie handlowe zamykane w weekendy, coraz większa sprzedaż przez smartfony, odwieczne problemy z rozmiarówką w sklepach online - to tylko niektóre problemy związane ze sprzedażą, z którymi spotyka się branża fashion, ale i każda inna, w której występuje handel. Dlatego też GeekGoesChic, znane wcześniej z konferencji GGC Fash&Tech (wspierane przez ELLE.pl od niemal samego początku), organizuje w dniach 6-8 kwietnia GGC LAB - hackathon modowy, podczas którego inżynierowie we współpracy z przedstawicielami polskiego rynku mody będą "prototypować" rozwiązania dla retailu. To już druga edycja tej inicjatywy wspieranej przez Burda International Polska, PayPal, Google, Campus Warsaw, Cargo by OWEE, Instytut Prawa Mody, hub:raum a wcześniej przez firmę Polpharma.

Podczas weekendowego wydarzenia uczestnicy będą mieli możliwość nauczyć się prototypowania, opracowywania modeli biznesowych i pitchowania pomysłów. Hackathon będzie trwał przez cały weekend i zakończy się Demo Day, podczas którego najlepszy projekt będzie miał szansę wygrać 2000 złotych (oraz inne nagrody). Wydarzenie jest darmowe, aby wziąć udział należy się zarejestrować.

Więcej o GGC LAB znajdziecie na stronie Wydarzenia na Facebooku: facebook.com/events/1032778713526639/

Jak jeszcze technologie mogą przekształcić modę? Obejrzyjcie w naszym wideo: