Dostęp do ponadczasowych, wysokiej jakości produktów nie był prostszy - w każdym tygodniu będzie pojawiać się kilkadziesiąt nowości. Wszystkie akcesoria są dokładnie sfotografowane, widoczne ślady użytkowania są wyszczególnione w opisie. Coraz więcej konsumentów interesuje się modą z tzw. drugiego obiegu, wychodząc naprzeciw ich potrzebom SHOWROOM podjął starania o pozyskanie odpowiednich dostawców, którzy współpracują m.in. z Farfetch.

Gwarancja jakości i autentyczności

Każdy model jest sprawdzany pod kątem autentyczności zgodnie z surowym procesem. Kontrahenci dokładnie porównują specyfikacje produkcyjne, związane z każdym produktem: logotyp, surowce, zamki błyskawiczne, szwy, numery seryjne, podszewki, karty autentyczności oraz naklejki hologramowe. Część produktów dostarczana jest w oryginalnych opakowaniach.

Świadoma konsumpcja wpływa na zmniejszenie śladu węglowego, powodowanego przez przemysł odzieżowy. W zeszłym roku platforma w ramach miesiąca mody zrównoważonej zachęcała klientów do świadomych nawyków zakupowych oraz przedstawiała sylwetki projektantów, produkujących lokalnie z wykorzystaniem ekologicznych materiałów.

W naszej galerii znajdziecie sesję promocyjną nowej kategorii SHOWROOM - powstała ona w apartamencie Paderewski w Hotelu Bristol Luxury Collection Hotel. Zdjęcia wykonał Kamil Kotarba.