Nie przerywajmy jedzenia! 

Najlepsi Chefowie w Polsce przygotowali unikalne trzydaniowe doświadczenia, dostępne tylko podczas Restaurant Week. Polska scena restauracyjna rozwija się wyjątkowo dynamicznie. Dlatego jesiennej edycji Restaurant Week towarzyszyć będzie kampania: #FoodMustGoOn!, której celem jest wsparcie dla przetrwania niezależnej sceny restauracyjnej w warunkach powracających lockdownów. Jej ogólnopolski zasięg ma przypomnieć Gościom, że idąc na wrześniowy Festiwal nie tylko wesprą restauracje, ale też pozwolą im m.in. zebrać środki zapasowe na wypadek zamknięcia. To kolejne działania RestaurantClub (organizator Festiwalu) na rzecz ocalenia lokalnych niezależnych restauracji. Dzięki “Karcie Higieny”, która jest jednym z filarów Restaurant Weeka, RestaurantClub chce podkreślić pełną gotowość restauracji na bezpieczne i zgodne z wytycznymi sanitarno-epidemiologicznymi przyjmowanie Gości. 

Zapraszamy wszystkich gości w Polsce na największe wydarzenie kulinarne. Niech skala odkrywania i wspierania restauracji będzie ponownie rekordowa. Restauracje, które przetrwały dotychczasowe lockdowny włożyły ogromny wysiłek w ponowne przyjęcie Gości

- mówi Maciej Żakowski, jeden z założycieli RestaurantClub -

Kampania #FoodMustGoOn! jest głosem całej polskiej sceny restauracyjnej. Razem mówimy “Nie przerywajmy jedzenia!”. Misją RestaurantClub jest łączenie restauracji i Gości, od wiosny w całej Polsce skupiamy się na wsparciu odbudowy niezależnej kultury restauracyjnej. Niech ten Festiwal będzie kolejnym dużym krokiem w stronę odbudowy fundamentów polskiej sceny restauracyjnej, która jest przecież jedną z najbardziej kreatywnych i dynamicznych na świecie

Ponieważ bezpieczeństwo Gości jest dla organizatorów priorytetem, wszystkie uczestniczące w Festiwalu restauracje otrzymały Kartę Higieny zgodną z oficjalnymi i aktualnymi wytycznymi sanitarno-epidemiologicznymi. 

Liczba Gości Restaurant Week przekroczyła już 1 milion. W Festiwalu weźmie udział ponad 350 restauracji z całej Polski. Dobrze zjemy m.in. w Krakowie, Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie, Białymstoku, Rzeszowie, Lublinie, a także na Śląsku i Podhalu. Goście będą mogli spróbować zarówno dań kuchni polskiej, jak i wielu kuchni świata. W ofercie festiwalowej dostępne będą dania jarskie, rybne oraz mięsne. Zestaw składający się z przystawki, dania głównego i deseru będzie dostępny w specjalnej cenie 59 zł. Każdy pełnoletni Gość otrzyma w prezencie także koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic, który stanowi idealne połączenie smaków. 

Wsparcie dla otwarcia restauracji przekazała w tej edycji marka Coca-Cola. Wszystkie uczestniczące restauracje otrzymały za darmo napój Coca-Cola Zero Cukru, który będzie sprzedawany za 5 zł. Kwota ta w całości trafi na konto restauracji. 

Restaurant Week: rezerwacje

Miejsca można już rezerwować za pośrednictwem aplikacji https://app.rclb.pl oraz na stronie www.RestaurantWeek.pl. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. Festiwal pozostaje wierny filozofii #SzanujJedzenie. Dzięki wcześniejszemu wyborowi menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum. 

Nie czekaj! Już dziś odkrywaj nowe restauracje, rezerwuj popisowe dania i pomóż odrodzić się polskiej niezależnej scenie restauracyjnej!