Kampania #Glamourizing to nie tylko koncepcja Liu Jo na najbliższy sezon, ale cecha wyróżniająca markę na rynku mody. Tej jesieni jej atutem jest nowa, ekologiczna linia jeansów Liu Jo Better Denim. Wszystkie modele pochodzące z kapsułowej kolekcji zostały stworzone przy użyciu technik radykalnie zmniejszających zużycie wody, chemikaliów czy energii. Ale to nie wszystko! Znajdująca się z tyłu metka jest wykonywana z materiału odpadowego pozyskiwanego ze skórki jabłka. Dodatkowo w spodniach możemy odnaleźć nasiona, z których można wyhodować roślinkę!

“W dzisiejszych czasach mamy szansę świadomie wybrać to w jaki sposób chcemy przyczynić się do ochrony Matki Ziemi. Nosząc ekologiczne rzeczy możemy być częścią tej pozytywnej zmiany.” – tak o najnowszej linii mówi modelka Anna Ewers

Oprócz ubrań niekwestionowaną gwiazdą kampanii #Glamourizing jest Anna Ewers. Od trzech sezonów doskonale odzwierciedla wartości przyświecające Liu Jo. Dlatego modelka po raz kolejny stanęła przed obiektywem duetu zdolnych fotografów mody Mert&Marcus, którzy jak nikt inny wiedzą jak przedstawić włoską markę oraz jej muzę. W sesji na sezon jesień-zima 2019 szczególne miejsce zajęła natura. Dostrzeżecie niewielkich rozmiarów, eleganckie kwiaty emanujące zmysłowością. Nie mniejszą jak Anna, która została ukazana w uroczym, finezyjnym wydaniu. Ubrana jedynie w jeansy wzmacnia komunikat całej kampanii.