W kolekcji znalazły się denimowe kurtki, t-shirty, bawełniane wygodne bluzy ze wspomnianymi napisami, a także z surferskim haftem. Surfingowe zdjęcia znalazły się zresztą na moodboardzie kolekcji - to nie przypadek, że kostiumy kąpielowe Drivemebikini z zamkiem i kontrastowymi wstawkami w tym sezonie przywodzą na myśl pianki do pływania. 

"Drivemebikini to nasz własny dziennik podróży, które inspirują nas do tworzenia kolejnych kolekcji. Tym razem naszą inspiracją były Sardynia i Korsyka, klasyczne barwy francuskiej flagi i stare surfingowe fotografie" - czytamy w informacji prasowej.

Zosia Krasuska-Kopyt, założycielka marki, która odpowiada za projekty, przekonuje nas także do noszenia crop topów i odważnego eksponowania pleców. Dla mężczyzn stworzyła z kolei bokserki pokryte wakacyjnymi malarskimi printami.

Twarzą najnowszej kampanii Drivemebikini na wiosnę i lato 2019 po raz kolejny została aktorka Marianna Zydek. Wcześniej młodą aktorkę (znaną m.in. z takich produkcji jak "Soyer" czy "Kamerdyner" i twarz naszej październikowej okładki) oglądaliśmy w kostiumach marki w sesji z 2016 roku (zobaczcie>>>). Teraz sfotografował ją Robert Ceranowicz, a za make up i stylizację odpowiadała oczywiście sama Zosia.