Nowy dyrektor kreatywny, który zastąpił na tym stanowisku Jonathana Saundersa, właśnie zaprezentował swoją pierwszą kolekcję dla Diane von Furstenberg. Najnowszy lookbook, który ujrzał światło dzienne podczas New York Fashion Week przepełniony jest sylwetkami mocno osadzonymi w estetyce lat 70., w których to właśnie projektantka założyła swoją markę. Nathan Jenden w debiutanckiej kolekcji postanowił zrewaloryzować najważniejsze projekty kultowego domu mody. 23 sylwetki, z których składa się nowa oferta to reinterpretacje klasycznej kopertowej sukienki DVF w wersji zarówno mini jak i maxi, zestawy golfów i i spodni z szeroką nogawką, kombinezon przypominający kimono we wzór kolorowych papug (przewiązany w talii szeroką czerwoną szarfą) a także dopasowane sukienki o prostym kroju, które przyciągają wzrok za sprawą metalicznych zdobień i kolorowe futra. Większość projektów zdobią geometryczne kolorowe wzory i zwiewne falbany. Przebojowa dziewczyna DVF jesienią i zimą 2018/2019 założy również pasiaste wełniane swetry, energetyczne żółte panterkowe maxi sukienki oraz multikolorowe torebki.