Gwiazda "50 twarzy Greya" - Dakota Johnson została twarzą nowej kampanii perfum Gucci Bloom. Na pięknych, kwiatowych zdjęciach oraz filmie autorstwa Glena Luchforda zobaczymy też artystkę Petrę Collins oraz transseksualną modelkę - Hari Nef. Roztańczone, radosne, swobodne – te trzy kobiety (prywatnie przyjaciółki projektanta) uosabiają nową energię marki Gucci i urzekającą naturę zapachu. Gucci Bloom to pierwsze perfumy stworzone przez Alessandro Michele, który w 2015 roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody. Kwiaty to motyw przewodni nowej kampanii, tak jak i ostatnich kolekcji pod przewodnictwem Michele. 

"Zależało mi na zapachu zielonym, odważnym, który przeniesie nas do bezkresnego ogrodu wypełnionego mnóstwem kwiatów i roślin – kompozycji jak bukiet obfitości. Ten ogród jest tak piękny jak kobiety: wielobarwny, dziki, różnorodny. Gucci Bloom pachnie jak ten ogród, aby umożliwić podróż do miejsca, które nie istnieje"

Esencja skomponowana przez mistrza Alberto Morillas, pod kierownictwem Alessandro Michele nawiązuje do bujnego ogrodu, w którym każdy kwiat ma jedyny w swoim rodzaju zapach i aromat. Nuty rozkwitają jak gęste naręcza kwiatów. Wyjątkowa ekspresja nowych dla świata składników oferuje nowe olfaktoryczne doznania. Absolut naturalnej tuberozy, zbieranej w Indiach, połączono misternie z absolutem naturalnego jaśminu. Ekstrakt z pączków jaśminowych uzyskano na drodze zastrzeżonej metody ko-ekstrakcji, w której łączy się naturalną jakość jaśminu z ulotnymi, schwytanymi molekułami, aby odtworzyć na skórze świeżą zieleń i aromat płatków. Gucci Bloom zawiera również nuty innej, użytej w perfumiarstwie po raz pierwszy rośliny – Rangoon Creeper (łac. Combretum indicum). Odkryty w południowych Indiach, gatunek ten uosabia koncept i nazwę zapachu, ponieważ zmienia swój kolor: z białego stopniowo nabiera ciemniejszego odcienia różu, aby ostatecznie przybrać barwę czerwieni. Kwiaty tego wiciokrzewu są aromatyczne i mają nieco pudrową kobiecą nutę.

Dakota Johnson poprawiła swoją urodę. Internauci nie są zachwyceni >>

„Zaprojektowałem ten flakon jako kobiecy obiekt nie po to, żeby uwodził mężczyzn, lecz po to, by dotrzymywał towarzystwa kobietom, które noszą zapach Gucci Bloom. Jego retro estetyka przejawia się w kolorystyce i czystych smukłych liniach. Flakon nie został wykonany z przezroczystego szkła, lecz z porcelany – materiału, który uwielbiam” – powiedział Alessandro Michele.