W styczniu zeszłego roku ten amerykański sklep internetowy zapowiedział, że zmieni swoje działania i chce zapoczątkować nowy standard reklam kosmetycznych. Ograniczono wtedy cyfrowe modyfikacje i umieszczono "znak jakości" CVS Beauty Mark, który wskazywał na to, że zdjęcia nie były tknięte Photoshopem (w co włączają się m.in. zmiany kształtu i proporcji skóry lub oka, podrasowanie koloru, prasowanie zmarszczek, usuwanie znaków szczególnych). Zobowiązano też marki kosmetyczne, które sprzedają swoje produkty na platformie CVS, żeby do 2020 roku dostosowały się do nowej strategii sklepu, która ma dotyczyć aż 70% reklam. Poszedł za tym szereg działań, w tym kampania "Beauty in Real Life". 

Rewolucyjne postępowanie CVS doskonale łączy się z misją firmy - jej priorytetem są zdrowie i naturalność, a nie nierealne standardy piękna.

Dzięki nieobrobionym zdjęciom będzie można zobaczyć, jak rzeczywiście sprawdzają się produkty: jakie mają krycie, jak wyglądają na skórze i jaki mają naprawdę kolor. 

Zobacz: Palety cieni do powiek w odcieniach nude>>

Gwiazdy bez Photoshopa w kampaniach marek CVS

Na pierwszy ogień poszły Revlon, CoverGirl i Neutrogena, które mają zaktualizować swoje internetowe kampanie opublikowane na stronie CVS i podmienić zdjęcia na wersje bez obróbek. W sieci pojawił się już podgląd tych zmian, a na zdjęciach największe gwiazdy - Kerry Washington, Ashley Graham i Gal Gadot. Jak wyglądają bez Photoshopa? Zachwycająco.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez CVS Beauty (@cvs_beauty) Sty 24, 2019 o 6:08 PST

Czytaj też: Makijaż na siłownię. Czy warto malować się na trening?>>

CVS ma w swoim potrfolio mają też m.in. Olay, Maybelline, L'Oreal, Aveeno, Rimmel. Czekamy na kolejne kampanie bez obróbki, bo to może być prawdziwa rewolucja w świecie beauty.