Chiara Ferragni zaczęła projektować modę w 2013 roku, kiedy wypuściła do sprzedaży własną linię butów. Dziś pod jej nazwiskiem możemy kupić też między innymi kurtki, bluzy, T-shirty, plecaki oraz ubrania dla dziewczynek. Początkowo autorka bloga i serwisu The Blond Salad sprzedawała swoje projekty w pop-up store'ach czy przez internet (m.in. w słynnym Luisa Via Roma), aż w końcu w 2017 roku zdecydowała się na pierwszy butik Chiara Ferragni Collection, który otworzyła w Szanghaju. Następnymi kierunkami były Chengdu i Mediolan. 

Zobacz: Chiara Ferragni oskarżyła włoską gazetę o "body shaming">>

Butik Chiary Ferragni w Paryżu

Teraz Chiara Ferragni otwiera własny stacjonarny butik w Paryżu: konkretnie w dzielnicy Marais, na rogu Rue de Debelleyme i Rue de Turenne. Dominującym kolorem sklepu, zarówno na zewnątrz, jak i w środku, jest błękitny. Znajdziemy w nim też znak rozpoznawczy blogerki, czyli niebieskie oko - również w wersji oryginalnego neonu, brokat, marmurową podłogę i drewniane panele. Kupimy tam kolekcję "Stardust", z srebrnymi puchówkami, futrzanymi bomberkami, z użyciem materiałów PCV czy cekinów. 

Paryski butik to czwarty stacjonarny sklep Chiary Ferragni. Tylko w 2019 roku jej marka ma otworzyć aż 14 flagowych sklepów w samych Chinach oraz całkowicie 35 sklepów w ciągu najbliższych kilku lat.

GALERIA: Jak wygląda sklep Chiary Ferragni w Paryżu?>>