„Wiedza Ferragni o świecie młodych ludzi z pewnością będzie niezwykle cenna” podkreślił w oświadczeniu założyciel i prezes firmy Tod's, Diego Della Valle. Chiara Ferragni, która właśnie dołączyła do zarządu luksusowej marki, ma pomóc poszerzyć klientelę marki oraz dotrzeć do młodszego pokolenia. Będzie też wspierać projekty solidarnościowe. 

Już samo jej zatrudnienie sprawiło, że akcje Tod's wzrosły o 12,1%. 

Blogerki modowe kiedyś i dziś: Chiara Ferragni. Jak zmieniał się styl słynnej Włoszki?>>

Ferragni swoją karierę rozpoczęła w 2009 roku, kiedy założyła bloga The Blonde Salad, a dziś jej poczynania w branży śledzą ponad 23 miliony osób (tylko na samym Instagramie). Jej lista osiągnięć w branży jest długa i pewnie nieprędko się skończy -  współprace z czołowymi markami luksusowymi ze świata fashion i beauty, dziesiątki okładek nie tylko branżowych magazynów, goszczenie w programach telewizyjnych od Project Runway po Chiambretti Night, własna linia butów Chiara Ferragni Collection, ale też kolekcji biżuterii i w końcu autorski sklep. Chiara Ferragni przez ostatnie lata była umieszczana na liście 500 najbardziej wpływowych ludzi mody (BOF 500), a w 2017 roku Forbes wyróżnił ją pierwszym miejscem w rankingu najbardziej wpływowych influencerów branży modowej.

Powstał film dokumentalny o Chiarze Ferragni>>

"Zwiększenie możliwości cyfrowych jest głównym celem Tod’s, ponieważ firma stara się wyjść z głębokiego kryzysu pandemicznego. Przychody grupy spadły w zeszłym roku o 36 procent do 298 milionów euro (353 milionów dolarów)" komentuje serwis Business Of Fashion. Nie jest to pierwszy raz, kiedy marki luksusowe decydują się na zatrudnienie sławnych osób - nie tylko po to, by współpracować z wizjonerami, ale też by umocnić swoją pozycję. Jakiś czas temu do zarzadu Kering dołączyła aktorka Emma Watson, z kolei w zarządzie Poshmark jest tenistka Serena Williams.