LOVE Magazine, założony pięć lat temu przez stylistkę Katie Grand, jest jednym z najbardziej cenionych tytułów brytyjskiej branży modowej. Ukazuje się dwa razy do roku, a długi czas przygotowań numeru pozwala szczelnie wypełnić go zdjęciami najbardziej kultowych fotografów. Na piąte urodziny magazynu, Katie Grand przygotowała niespodziankę: awangardowy magazyn złożył hołd słodkiej Minnie Mouse. Mysz z kokardą w groszki wkroczyła do świata wielkiej mody już w zeszłym roku. Specjalnie na London Fashion Week, brytyjscy projektanci przygotowali limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów inspirowanych postacią Disneya. Dochód z ich sprzedaży zasilił konto fundacji Fashion Arts, wspierającej korespondencję między modą a różnymi dziedzinami sztuki.

Tej jesieni Minnie Mouse powraca jako gwiazda LOVE. Animowana postać pojawia się na okładce i służy za inspirację do stylizacji modelek. Specjalne mysie uszy stworzyły takie domy mody, jak Gucci, Loewe, Marc by Marc Jacobs, Miu Miu i Louis Vuitton. W mysich opaskach pozują Edie Campbell, Rosie Huntington-Whiteley, Chiharu Okunugi i Cara Delevingne. Top modelki fotografował słynny duet Mert Alas i Marcus Piggott.

Sesji okładkowej towarzyszy intrygujące anegdota. W rozmowie ze Style.com Katie Grand ujawniła, że Cara Delevingne przyleciała do Londynu specjalnie dla niej, mimo niesprzyjającego terminu. Do samolotu wsiadła tuż po przyjęciu marki DKNY i na planie pojawiła się po bezsennej nocy. Wszystko odbywało się w ogromnym pośpiechu, a wizaż ograniczył się do stylizacji loków. Na zdjęciu okładkowym Cara nie ma na twarzy nawet grama makijażu maskującego zmęczenie!

Pierwsze zdjęcia i okładki LOVE Magazine "The Sweetie Issue" w GALERII >>>